Listening & Webcare

Roepen dat je de beste bent, heeft geen zin. De doelgroep op een vermakelijke manier kennis laten maken met je bedrijf, om vervolgens door middel van interactieve webcare de klant nóg beter te leren kennen. Daar draait het om. Veel organisaties zien webcare nog als vorm van klantenservice, maar het is veel meer dan dat. Een webcareteam is het oor en het oog van je organisatie. Persoonlijk en vriendelijk contact met de doelgroep op social media wordt gewaardeerd en leidt tot een betere klanttevredenheid en een sterker imago. Als je webcare op de juiste manier in wilt zetten op jouw social media kanalen, kan dat een tijdrovende klus zijn. Onze webcarespecialisten nemen deze klus graag voor jouw organisatie uit handen. Vragen, positieve ervaringen, opmerkingen of klachten: met een 24/7 dekking zorgen wij er samen met jou voor dat jouw merk en imago bewaakt worden.

Search Management

Elke dag praat de doelgroep over jou, jouw producten en/of diensten en de markt. Via Facebook of Instagram komen er duizenden berichten per dag langs waar je als organisatie op in kan haken. Door middel van de juiste programma’s filteren wij deze berichtgeving en haken wij er met een speelse wijze op in. Wij luisteren daadwerkelijk naar wat er gezegd wordt. Zonder commercieel over te komen, kan jouw potentiële klant niet meer om je heen. Directe verkoop, een winkelbezoek of prachtige interacties: het valt allemaal samen binnen Search Management.